Crack O Cancre

Crack O Cancre
Click al logo per entrar a la pagina Facebook

dimecres, 26 de febrer del 2014

El teu estil de ser, sota enfrontament i estrès



Quan les apostes són altes , les emocions són fortes , i les veus ressonen , tots ens esforcem per mantenir la calma . Però més sovint que no, callar per por del parlar fins i tot empitjorarà les coses , o bé , cridar perquè no tenim ni idea de com expressar-nos amb honestedat i respecte no fa millor.

Però hi ha una manera millor . Hi ha maneres d’aprendre com tenir un diàleg eficaç , fins i tot en el més crucial de les circumstàncies .

Agafa el primer pas per millorar les teves habilitats de converses crucials , aprenent el teu estil. Aquest qüestionari de 20 preguntes revela les teves tendències naturals a lluitar, fugir o amagar-te. Es a dir  moure cap al silenci evitant l’enfrontament, o moure cap a la violència (el control , l’etiquetatge , o l’atac ) , així com moure cap al diàleg , la responsabilitat i honestedat. Què utilitzes bé o necessites millorar.

Identifica la relació . Abans de començar , pensa en les relacions que desitjes explorar amb el teu cap , company de treball , subordinat directe, amic o membre de la família .
Identificar una circumstància . A continuació , pensa en una  circumstància dolen, on vas romàs  en silenci o potser vas arremet amb ira , alçant la veu , amb sarcasmes  etc ...

Amb aquesta relació i circumstància en compte , respon a les següents declaracions Veritat – Fals – 

Per tenir el resultat de la prova, envia un correu al crackocancre@gmail.com i faràs la teva avaluació.


1. De vegades  evito situacions que em fan entrar en contacte amb gent amb qui tinc problemes.
Veritat           Fals

2 . M'he desfet de trucades telefòniques o correus electrònics, perquè jo simplement no volia tractar amb aquesta persona.

Veritat           Fals

3 . De vegades , quan la gent tracta un tema delicat o difícil , canvio de tema . 

Veritat           Fals

4 . Quan es tracta de temes difícils o estressants ,  em continc de donar la meva opinió completa i sincera .

Veritat           Fals

5 . En lloc de dir-li a la gent exactament el que penso,  em baso a fer bromes , sarcasme , o comentaris maliciosos per fer-los saber que estic frustrat, disgustat etc. 

Veritat             Fals

6 .
Quan tinc un tema difícil de parlar, de vegades faig elogis al altre per trencar el cop. Però se que son febles o poc sincers.  
Veritat            Fals

7 . Per tal d' aconseguir el meu punt de vista , de vegades exagero el meu  argument.

Veritat          Fals

8 .
Si em sembla que estic perdent el control d'una conversa ,  tallo la gent quan parla o canvio de tema per tal de tornar al tema quant em va millor.
Veritat          Fals

9 . Quan els altres tenen punts de vista que em semblen estúpids , el faig saber sense reserves. Veritat           Fals

10 . Quan estic sorprès per algun comentari , de vegades dic coses que altres podrien sentir com atacs  tal com  "Dóna'm un respir ! " O "Això és ridícul ! ".

Veritat          Fals

11 . Quan les converses es posen difícils  i jo dic una cosa que fa mal , sóc ràpid per demanar disculpes pels meus errors .

Veritat           Fals

12 . Quan em recordo d’una conversa que va tenir una mala passada ,  tendeixo a centrar-me en primer lloc en què vaig fer que va ser malament, en lloc de centrar-me en els errors dels altres .

Veritat           Fals

13 . Quan tinc alguna cosa a dir que altres no volen sentir , evito començar amb conclusions difícils , i en lloc començo amb fets que ajuden a entendre d’on vinc . 
Veritat           Fals

14 . Puc dir molt ràpidament quan altres estan frenant o a la defensiva en una conversa .

Veritat           Fals

15 . Quan les converses no estan funcionant , faig un pas enrere i observo el que està succeint , i prenc mesures perquè vagi millor .

Veritat           Fals

16 . Quan altres es posen a la defensiva perquè m'entenen malament,  em poso amb en el seu lloc mitjançant l'aclariment de què faig dir i  em refereixo . 

Veritat           Fals

17 . A vegades faig declaracions absolutes com "El fet és que ..." o "És obvi que ... " per estar segur que el meu punt de vista és el bo, que tinc la raó.
 
Veritat           Fals

18 . Fins i tot quan les coses es posen tenses , m'adapto ràpidament a com altres estan responent i m’adapto a noves  estratègies .

Veritat           Fals

19 . A vegades he de parlar de coses que pensava que s'havia solucionat perquè no em mantinc al corrent de la discussió.

Veritat          Fals

20 . Em frustro de vegades en el temps que triguen alguns grups per prendre decisions perquè moltes persones estan involucrades .
Veritat           Fals



Per tenir l’avaluació, penja un correu a crackocancre@gmail.com