Crack O Cancre

Crack O Cancre
Click al logo per entrar a la pagina Facebook

dissabte, 8 de febrer del 2014

Les meves idees ? Si són bones, és clar , si us plau , emporteu-les ;)

"Si us plau , no robi el meu cotxe . 
No tinc res més , i serìa una veritable molèstia ."

"Si us plau , no robi la meva identitat o la meva reputació.  Tampoc viatja bé , i tot el temps que s'està usant ,s’estàs degradant, i es cosa que em pertany ".

"Però les meves idees ? És clar , sí , si us plau , emporteu-les . " 

Si son idees que he produït i que son al meu garatge,  aniré a la fallida . Però tot home pot prendre una mostra gratuïta de les meves idees ( o almenys una de les bones ) , i tots ens posarem més ric . "

D'acord amb el lleial escriptor Seth Godin , algú havia plagiat moltes de les seves idees , explicant  els mateixos conceptes encara que no usant les mateixes paraules , i  va demostrar clarament que estava caçant a les seves terres .

El que m'agrada és que Seth diu "No havia plagiat res;  havia construït alguna cosa nova , mitjançant la síntesi d'idees i experiències per inventar el seu pròper pas , un pas a disposició de tots nosaltres . " "Aquestes idees no eren el meu terreny, era el nostre ... En tot cas , estem com amb l’agricultura, i tota la pol·linització creuada ajuden a tots ."

Estic d' acord que tots copiem entre si , però lo que es importants és saber el nostre propi valor afegit .. aquí, en el nostre cor.

Quan són compartides, les idees no es fan més petits, es fan més grans .

I sí , és clar , si us plau robar aquesta idea . Però fer-ho millor que jo , d'acord?

TED de Seth  - contingut expectional ( remarkable)