Crack O Cancre

Crack O Cancre
Click al logo per entrar a la pagina Facebook

diumenge, 8 de setembre del 2013

No reguis les teves males herbes


Els "Acords Tolteca " sonen més com el nom d'un conveni entre països . No obstant això no és més que un llibre culte escrit pel mexicà Michel Ruiz i que va tenir un èxit increïble després d'haver estat promogut per Oprah Winfrey, considerada com la dona més influent als EUA, i que va sorgir de la foscor en 2000.



Aquests quatre acords són resolucions que prenem amb nosaltres mateix, i que tenen com a objectiu de trencar les creences que ens limiten, i les distorsions de la realitat, aquestes que ens manté en el dolor. Creences com "això és correcte o incorrecte , bo o dolent, bell o lleig, o" he de ser bo ", " he de tenir èxit ", etc ..

Aquests acords vénen de la civilització tolteca (segles X al XIII – Mèxic). Els Tolteques , segons les llegendes i vestigis trobats, ensenyaven refinament en l'art i la saviesa i els asteques van transmetre aquest coneixement i filosofia a la seva civilització.



1 - Que la meva conversa sigui impecable ; No utilitzar paraules destructives contra mi mateix o contra els altres. (El poder de la paraula! Veieu el meu article Crack o Crancre ' el verb contra la barbàrie "). Perquè la paraula pot destruir o construir. Com fer-ho? Sempre posar moderació en les meves paraules. Reduir els "sóc molt dolent .. No puc ... No sóc bo ... Aquest home és un idiota! ". Comparat amb què? amb qui?, per què jo faig aquest judici? 



2 - Mai prendre-ho com cosa personal. El que altres diuen i fan és una projecció . Quan el veiem com una projecció, llavors ja no som la víctima d'un patiment innecessari. Les paraules i accions del altre pertanyen a ell, ja que són l'expressió de les seves creences .. Però no de les meves. Tot el que passa al meu voltant no és el resultat de la meva actitud, però com decideixo veure'l. És a dir aprendre a fer un pas enrere i sense ser estoic. Deixar l'altre responsable de les seves paraules i fets.



3 - No fer suposicions. Fer preguntes , expressar els meus veritables desitjos , comunicar clarament amb els altres per evitar malentesos , tristesa i drama . És amb els nostres supòsits que acabem creient als nostres dubtes . Cal posar les coses planes perquè els nostres supòsits són creacions del nostre pensament . "Aquest amic no em va dir hola , que no li agrado , llavors no m’estima i no seré més amigable . " Tot això és una font d'estrès i d'ansietat .

4 - Sempre extreure el millor de mi , sense jutjar-me. Si faig massa esforç, em buida d’energia sense necessitat, però quan faig menys , es transforma en frustració , culpa i remordiments. L'objectiu és sempre buscar l'equilibri i la moderació . El que és correcte per a mi m'és propí. La pitjor trampa és voler fer-se perfecte. Sempre reemplaçar " hi hauria de, 'deu de " per el que puc fer " “ es possible” “ que caldria de fer?”.



Ruiz va dir que si va ser capaç d'aplicar aquests acords , llavors tothom podia fer-ho. A més a més la formulació mateixa dels preceptes es bona, amb poques paraules, fàcil de recordar i són conceptes bàsics per una metamorfosis permanent en l'encaminament de vida .





http://es.wikipedia.org/wiki/Los_cuatro_acuerdos